Thursday, November 24, 2011

lepas sorang lagi,tumpang happy


muka nampak penat.mana taknya lepak dengan kitaorang sampai pagi di kedai asam pedas

Tanggal 11-11-2011..sahabat baik ku nik izzuddin (melaka)selamat di ijab kabulkan bersama pasangannya salina(perak) di ipoh.aku tumpang gembira bila tengok kawan-kawan bahagia.aku tahu macam mana usaha kawan aku ni nak kahwin.so Alhamdulillah segalanya beroleh kejayaan.Selamat berumahtangga dan aku doakan mereka bahagia ke anak cucu.pasni takde la lagi nak tumpang aku balik raya,balik cuti..hehe

bersama kawan-kawan.ramai lagi yang ader tapi dah ramai yang balik.yang tak balik pun ada

pada tarikh 19-11-2011 merupakan hari yang dinantikan aku dan kawan-kawan .berlangsungnya kenduri nik izzuddin di melaka.kenduri yang amat meriah di penuhi dengan bekas kawan-kawan sekolah merangkap kawan baik sehingga sekarang itu sebenarnya yang bertambah lagi memeriahkan majlis ini bagi aku.

selama aku kenal si nik ni,first time tengok dia karaoke

kami membesar dalam suasana hidup yang sama mengikut peredaran zaman.melepak bersama,keluar bersama,bermain bersama,bersusah senang bersama.bermulalah kami dari zaman kami sebagai budak basikal seterusnya sebagai budak rempit,dan akhir sekali ke budak kereta.jadi sudah dapat bayangkan tahap mana mereka-mereka ini semua memahami.

kawan aku yang bersuara emas.slumber je lagu "jeritan batinku versi azlan"

bukan senang nak cari kawan baik,yang nak dengar ape yang kita cerita dan kita selesa nak dengar aper yang mereka mahu ceritakan.tidak akan terdetik rasa bosan walaupun sekadar hanya lepak minum.dalam hidup aku ni aku sangat banyak kawan datang dan pergi.aku tak kisah kalau kawan-kawan biasa yang datang dan pergi.tapi kalau kawan baik aku,memang boleh buat aku menangis.sebab itulah aku cuba untuk elak dari bergaduh dengan kawan baik.hargailah selagi ada.

         *******************************tak lupa juga***********************************


selamat pengantin baru kepada kawan sekolah rendah aku fuad.walaupun kejap je di kenduri tu,seronok juga jumpa kawan-kawan sekolah rendah dan temasuk cikgu-cikgu sekali.


3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

baju kawen pic pertama tu nice...

aRa ❤ aFiq™ said...

best nye tgk owg kawen.. huhu..

ILA HonEyBuNNy said...

kawan y baik susah di cari n susah di lupakan...ehhe

erm..ramai mbe2 kawin cuti neh..uawwa