Monday, August 15, 2011

rasa geli

pic dari google

2 benda ni rasanya dah hampir 3 bulan aku tak sentuh.padahal ini benda yang aku selalu makan dan minum.tapi semenjak aku dengar ada maklumat yang kata sardin ni ader letak katak sebab nak pekatkan kuah dia manakala milo ini ada letak cacing aku terus rasa takut.

walaupun masih belum dapat dipastikan betul ke tak.dan aku pun tak yakin sangat betul ke tak.tapi disebabkan aku jadi geli dan teringat terus tak berani.diharap takderlah lagi maklumat-maklumat geli macam ni.

betul ker?diharap tidak

6 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

erkkk??bebebetoii ka??

ne baru dengar....selamat xmakan sardin..ehheh..

lau betoi, geli nak makan..ehheh

Nazatul shima said...

bia benarrrrr?????

Ema Razali said...

betul ke?? mcm tak caye je :/

sya hassan said...

hah? bia betik!

fathiahRAIHANA said...

ewww biaq btui ??? -.-"

3gp MELAYU said...

tipu je nih.....