Monday, October 31, 2011

pasar tani stadium shah alam

Semalam aku jejakkan kaki ke pasar tani stadium shah alam di hari ahad.biasanya aku lalu tengok je.1 tahun 6 bulan duduk shah alam ini baru pertama kali jejakkan kaki di situ.bagusnya pergi naik motor,pergi naik kereta macam cari pasal.jem abis kat dalam tu.

pic dari google

biasanya pergi pagi-pagi.aku plak boleh pegi pukul 11 pagi.pergh!!!!memang panas la rasanya.kalau hari hari pergi mau gelap.kedai pulak banyak,rambang mata sampai taktau nak beli aper.barang pun murah-murah dan ader benda yang teringin nak beli tapi tak terbeli.

nampaknya lepas ni kena pegi awal-awal pagi.satu lagi tempat yang aku teringin nak pergi adalah I-CITY.walaupun dekat dengan rumah.tak terlintas lagi nak pergi.

3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

kekadang, tmpt yg jauh dulu smpi, tmpt yg dekat tak pegi pun kans?

Mr feckry said...

dah berembun da tempat ni(blog embun ditngah malam)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik