Tuesday, August 9, 2011

happy birthday dan terima kasih


9/08/2010-9/08/2011 ..buat kereta aku..selamat hari lahir yang pertama.jasamu aku kenang.kau bawak aku ke mana mana tempat yang agak jauh,membawa aku ke tempat kerja.kau juga bagi aku keselesaan untuk ke mana-mana,berteduh dari hujan dan panas.jangan wat hal !!!


tak lupa juga alang alang,buat motor aku..terima kasih atas jasa kau.dah bertahun tahun kau bersama sama aku semenjak aku di kolej lagi.macam macam tempat yang best dah kau bawak aku,tak kira jauh dekat.kau pun jangan wat hal!!!

3 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

wahhh..

tahniah dapat bini baru..hehe

cik moto lak jangan di lupa yer byk berjasa tu..kang majjok lak bini tua...heheh

Mr feckry said...

dorang nyaut tak

::FAIZ FARISH:: said...

cntk kete ko