Wednesday, June 22, 2011

berhenti merokok?rokok dah mahal

 
hebat betul !!!!!!!

aku orang yang hisap rokok ikut musim..berapa kali dah aku berhenti dan lepas tu hisap balik..dan akhir selepas raya tahun lepas (2010) aku berhenti sehingga sekarang.jadi..apekah kesannya? bila berhenti rokok badan akan bertambah naik sikit...sebabnya?selera makan akan bertambah bila berhenti merokok..merokok tu boleh membuat selera makan kita potong.disebabkan itulah aku kekadang bersukan dan kawal pemakanan untuk kawal berat badan aku.

rokok sekarang ni pun makin mahal.harga rokok skang lagi mahal dari makan aku sehari..kenapa tidak aku berhenti dan berjimat dengan benda yang tak berfaedah kan...kebiasaannya hidup aku untuk makan hanya habis rm 8 ke rm 10 je sehari..kecuali hari sabtu dan ahad sebab itu adalah hari harus makan best best sikit.

sebenarnya tidak mustahil pun aku akan merokok balik lepas ni..cuma harap harap boleh lah berhenti terus sampai mati.

6 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

good luck

♥CIK SHA♥ said...

alhamdulillah..semoga terus kekal tak merokok..lagipun merokok tu kan membahayakan kesihatan..^_^

✿ emaxoxo ✿ said...

hee rokok tak baik utk kesihatan :)

Oblorider said...

jangan berhenti kerana sesuatu yang lain, berhentilah karena niat.

salam kenal, saya google-ing gambarnya lucu :-)

Fida Husain said...

semput fida tengok. huhu

cik helena said...

cikhel tgh mengajar pakwe berenti merokok.heee