Sunday, March 27, 2011

broga hill


aktiviti semalam..3 pagi  bangun dari tido...bersiap nak ke broga hill..singgah dulu di klang berkumpul orang...katanya 11 orang yang pergi..bila dikumpul rupanya 18 orang di tambah dengan kawan aku yang tunggu di sana 2 orang..cukuplah 20 orang..memang best naik ramai-ramai.pukul 6 pagi lebih kurang tiba disana.kami semua mendaki lebih kurang pukul 630 pagi selepas selesainya menunaikan solat subuh..aku mendaki di dalam keadaan kaki kiri aku bengkak..tapi sebab dah berjanji dengan kawan-kawan aku turutkan jugak..lagi pun benda yang aku minat..takkan nak tolak kan.aper-aper pun aku rasa happy dan enjoy dengan aktiviti ini.sambil menikmati keindahan ciptaan tuhan.







5 comments:

tieha ismail said...

nak sangat-sangat pergi broga...weeuuu~~~

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

teringin nak p..tapi belum sampai lagi :(

ayaa alyy said...

jeles jeles jeles. sekian !

Mr feckry said...

macam kenal je baju merah tu

::FAIZ FARISH:: said...

bestnya